11.3.2021

Naisten Valmiusliitto ry hakee PÄÄSIHTEERIÄ

Naisten Valmiusliitto hakee dynaamista ja innostavaa henkilöä pääsihteeriksi.
Pääsihteeri johtaa Naisten Valmiusliittoa yhdessä hallituksen kanssa. Tehtävään kuuluu varautumis- ja turvallisuuskoulutuksen kehittäminen ja koordinointi sekä sidosryhmäyhteistyötä ja vaikuttamista.

Hakijalta edellytämme järjestötoiminnan tuntemusta, hyviä organisointi- ja johtamistaitoja, taloushallinnon osaamista sekä kiinnostusta kehittää varautumis- ja turvallisuuskoulutusta. Työ edellyttää matkustusvalmiutta ja sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Hyvä ruotsin ja englannin kielen taito sekä kokemus vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta katsotaan hakijalle eduksi.

Naisten Valmiusliitto on valtakunnallinen yhteistyöjärjestö, joka on perustettu vuonna 1997. Liitto yhdistää 10 naisten vapaaehtoista maanpuolustus- ja turvallisuustyötä tekevää jäsenjärjestöä, joissa toimii n.100 000 naista. Liiton tarkoituksena on kehittää naisten turvallisuuteen ja varautumiseen liittyviä valmiuksia koulutuksen kautta sekä lisätä naisten mahdollisuuksia toimia arjen häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa yhteiskunnan hyväksi.

Pääsihteerin tehtävään palkataan määräajaksi (5 vuotta). Tehtävä täytetään 1.5.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään osoitteeseen Naisten Valmiusliitto ry, Döbelninkatu 2, 00260 HELSINKI tai sähköpostitse kaarina.suhonen(at)naistenvalmiusliitto.fi  26.3. klo 16 mennessä.

Lisätietoja antavat:

puheenjohtaja Paula Risikko