Naisten Valmiusliitto ry hakee VIESTINTÄ- JA JÄRJESTÖSIHTEERIÄ vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen 1.8.2018 alkaen

Viestintä- ja järjestösihteeri tehtäviin kuuluu liiton ulkoinen ja sisäinen viestintä, hallinnollisten asioiden valmistelu yhdessä pääsihteerin kanssa, kokonaisturvallisuuden koulutus- ja tapahtumajärjestelyt sekä yleiset toimistotehtävät. Työ edellyttää matkustusvalmiutta ja sisältää ajoittain ilta- ja viikonlopputyötä. Arvostamme hyvää englannin ja ruotsin kielen taitoa sekä toimisto-ohjelmien sujuvaa hallintaa.

Naisten Valmiusliitto on valtakunnallinen yhteistyöjärjestö, joka on perustettu vuonna 1997. Liitto yhdistää 10 naisten vapaaehtoista maanpuolustus- ja turvallisuustyötä tekevää jäsenjärjestöä, joissa toimii lähes 150 000 naista. Liiton tarkoituksena on kehittää naisten turvallisuuteen ja varautumiseen liittyviä valmiuksia koulutuksen kautta sekä lisätä naisten mahdollisuuksia toimia arjen häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa yhteiskunnan hyväksi.

Hakemukset suosittelijoiden yhteystietoineen ja palkkatoivomuksineen sekä CV pyydetään lähettämään osoitteeseen kaarina.suhonen@naistenvalmiusliitto.fi 18.6. klo 16 mennessä.

Lisätietoja antaa pääsihteeri Kaarina Suhonen, 040 5611 655, kaarina.suhonen (at) naistenvalmiusliitto.fi.

www.naistenvalmiusliitto.fi