NASTA Merituuli 2021 -harjoitus
9.-11.4. Hamina

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta tai minkään järjestön jäsenyyttä. Koulutus on pääasiassa kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta. Jatkokurssien kohdalla saattaa olla ennakkotaitovaatimuksia, nämä käyvät ilmi esitteessä olevista kurssikuvauksista.

Merituuli 2021 valmiusharjoitus järjestetään  9.-11.4. Haminassa. Harjoituksen toteutuksesta vastaa Kaakkois-Suomen alueneuvottelukunta.

Kurssit ja ilmoittautuminen

Koronatilanteen johdosta suurin osa kursseista on jouduttu perumaan; Pohjoinen turva, Kansainvälinen kriisinhallinta, Selviytyminen maastossa, Makean toiminnan joukot tutuksi peruttiin jo aiemmin, ja nyt viimeisimpien koronarajoitusten myötä myös kurssit Arjen turvallisuus, Suomalainen nainen maanpuolustajana ja Johtamisen peruskurssi on peruttu.

Kurssit  Informaatiovaikuttaminen, Lapsen kohtaaminen kriiseissä ja Viestintä on siirretty kokonaan etäyhteyksin pidettäviksi. Etäyhteyksin pidettävillä kursseilla opetusta on perjantaina kello 13.30-19, lauantaina 9.30-17.30 ja sunnuntaina 8.30-15.

Ilmoittautuminen harjoitukseen on käynnissä 28.3. asti.

Informaatiovaikuttaminen, etänä *TÄYNNÄ
Lapsen kohtaaminen kriiseissä, etänä *TILAA ON VIELÄ
Viestintä, etänä *TILAA ON VIELÄ

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä.

Etäyhteyksin toteutettavien kurssien hinta on 30 euroa.

Lähiopetuksen osallistumismaksu on 75 euroa ja se sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Tilastotietokysely ja palaute

Tilastotietokyselyn pääset täyttämään TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.

Palautetta harjoituksesta pääset antamaan TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.