Pihlaja 2019 -harjoitus 20.–22.9.2019 Santahamina, Helsinki

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta tai minkään järjestön jäsenyyttä. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Kurssit

Huom! Ilmoittautuminen NASTAPihlaja 2019-harjoitukseen on päättynyt.

Harjoitus koostuu kymmenestä kurssista, joista osallistuja valitsee yhden. Lisäksi on organisaatiolle tarkoitettu JohdaNASTA III -kurssi. Harjoitukseen osallistuminen edellyttää normaalia terveyttä ja kuntoa sekä maastossa yöpyviltä säänkestävyyttä. Katso kurssikuvaukset tämän sivun pääotsikon alta löytyvästä esitteestä.

Kurssit ovat:

Kouluttajakoulutus
Första hjälpen i det verkliga livet
Lapset kriisissä – kuinka kohdata ja tukea lasta?
Informaatiovaikuttaminen
Selviytyminen sähköttä
Turvallisesti vesillä
Arjen turvallisuus
Toiminta väkivaltaisessa ääritilanteessa
Kyberturvallisuus
Henkinen kriisinkestävyys

Osallistumismaksu (75 euroa) sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirjeen, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Harjoituskirjeen löydät TÄSTÄ

Harjoituskirjeen ruotsinkielisen tiivistelmän löydät TÄSTÄ