PikkuNASTA Huovitar 2021 -harjoitus 26.-28.3. Säkylä

PikkuNASTA-harjoitukset ovat naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Useimmat kursseista ovat perustason kursseja, joille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Osallistuminen ei edellytä minkään järjestön jäsenyyttä. Tarkemmat kurssikuvaukset näet esitteestä sivun ylälaidasta (tulossa).

PikkuNASTA Huovitar 2021 valmiusharjoitus järjestetään 26.-28.3. Säkylässä. Harjoituksen käytännön toteutuksesta vastaa Naisten Valmiusliiton Turun ja Porin alueneuvottelukunta.

Koronavirustilanne otetaan huomioon harjoituksen järjestelyissä

Käytännössä koronatilanne saatetaan huomioida esimerkiksi seuraavasti:

• Kursseille otetaan normaalia vähemmän osallistujia (normaalisti 30, vuoden 2020 -harjoituksissa 20 per kurssi).
  • Sisätiloissa ei järjestetä yhteisluentoja tai muita vastaavia tilaisuuksia.
  • Kurssien kohtaamiset vältetään porrastamalla toimintoja.
  • Sisätiloissa käytetään kasvomaskeja.
  • Harjoituksen kurssit voidaan toteuttaa soveltaen lähi- ja/tai etäopetuksena.

LUE TÄSTÄ koronaturvallisuusohje kurssilaisille.

Kurssit

Harjoitus koostuu viidestä kurssista, joista osallistuja valitsee yhden. Lisäksi on harjoituksen johdolle ja organisaatiolle tarkoitettu kurssi. Kursseille osallistuminen edellyttää normaalia terveyttä ja kuntoa.

• Etsintä
  • Henkinen kriisikestävyys
  • Kyberturvallisuus (lapsiperheen kyberturvallisuuden perusteet)
  • Selviytyminen maastossa  (jatkotaso)
  • Toiminta väkivaltaisessa ääritilanteessa
  • Harjoituksen johto ja organisaatio

Ilmoittautuminen

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua harjoituksen kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan tarvittavien varusteideet koot, joten tutustuthan etukäteen kokotaulukoihin.
Puolustusvoimien vaatteiden kokotaulukko 2018 10 25
Kokotaulukko (avuksi oman koon määrittämiseen)

Osallistumismaksu (60 euroa) sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Kyytipörssi

Harjoituksen Facebook-sivulle perustetaan kyytipörssi osallistujen omatoimista verkostoitumista/kyytien sopimista varten. Seuraa siis harjoituksen Facebook sivuja (linkki sivun ylälaidassa/tulossa).

Tilastotietokysely ja palaute

Tilastotietokyselyn pääset täyttämään TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.

Palautetta harjoituksesta pääset antamaan TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.