PikkuNASTA Huovitar 2021 -harjoitus 26.-28.3. Säkylä

PikkuNASTA-harjoitukset ovat naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Useimmat kursseista ovat perustason kursseja, joille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Osallistuminen ei edellytä minkään järjestön jäsenyyttä. Tarkemmat kurssikuvaukset näet esitteestä sivun ylälaidasta (alkuperäinen suunnitelma, katso muutokset edempänä tällä sivulla).

PikkuNASTA Huovitar 2021 valmiusharjoitus järjestetään 26.-28.3. Harjoituksen kurssit toteutetaan etäyhteyksin. Harjoituksen käytännön toteutuksesta vastaa Naisten Valmiusliiton Lounais-Suomen alueneuvottelukunta.

Kurssit

Koronatilanteen johdosta
Toiminta väkivaltaisessa ääritilanteessa -kurssi on siirretty myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Kurssit Etsintä ja Selviytyminen maastossa on jouduttu perumaan 26.2. Päätös perustuu hallituksen suosituksiin koronaviruksen hillitsemiseksi.

Henkinen kriisinkestävyys ja Kyberturvallisuus -kurssit toteutetaan etäyhteyksin.

Ilmoittautuminen harjoitukseen on päättynyt.

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua harjoituksen kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan tarvittavien varusteideet koot, joten tutustuthan etukäteen kokotaulukoihin.
Puolustusvoimien vaatteiden kokotaulukko 2018 10 25
Kokotaulukko (avuksi oman koon määrittämiseen)

Etäopetuksena toteutettavien kurssien osallistumismaksu on 30 euroa.

Lähiopetuksena toteutettavien kurssien osallistumismaksu  on 60 euroa ja se sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Kyytipörssi

Kyytipörssiä ei koronatilanteen johdosta perusteta.

Tilastotietokysely ja palaute

Tilastotietokyselyn pääset täyttämään TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.

Palautetta harjoituksesta pääset antamaan TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi.