Pihlajanmarja 2020 -harjoitus 16.-18.10. Santahamina

PikkuNASTA-harjoitukset ovat naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Useimmat kursseista ovat perustason kursseja, joille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Osallistuminen ei edellytä minkään järjestön jäsenyyttä.

PikkuNASTA Pihlajanmarja 2020 valmiusharjoitus järjestetään 16.-18.10. Santahaminassa, Helsingissä.

Harjoitus toteutetaan huomioiden valtakunnallinen covid-19 viruspandemiatilanne. Harjoituksen kurssit toteutetaan soveltaen lähi- ja/tai etäopetuksena. Tarkemmat tiedot ja kurssiohjelma julkaistaan myöhemmin.

Yleiset tavoitteet

Kurssit

Harjoitus koostuu neljästä kurssista, joista osallistuja valitsee yhden. Lisäksi on organisaatiolle tarkoitettu johdon kurssi.

Kouluttajakoulutus on jatkotason kurssi ja sille osallistuvilta edellytetään aikaisempaa kokemusta NVL:n tai MPK:n kursseilta. Kyseinen kurssi on suunnattu erityisesti niille, joilla on suunniteltu tehtävä vuoden 2021 kursseilla tai harjoituksissa (ja heille kurssi on maksuton).

Muille kursseille osallistuminen edellyttää normaalia terveyttä ja kuntoa.

Katso kurssikuvaukset tämän sivun pääotsikon alta löytyvästä esitteestä (tulossa).

• Etsintä
  • Kurssivääpelikurssi
  • Kouluttajakoulutus (jatkotason kurssi)
  • Kyberturvallisuus
  • Johdon kurssi

Ilmoittautuminen Pihlajanmarja -harjoitukseen alkaa 17.8. kello 9.

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua harjoituksen kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä.

Osallistumismaksu (60 euroa) sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.