NASTA-harjoitukset

Yhteistyökumppaneitamme ovat mm. MPK, Puolustusvoimat, Lotta Svärd Säätiö, Maanpuolustuksen kannatussäätiö, Vapepa, SPEK ja Kova-toimikunta.

PikkuNASTA Pihlajanmarja 2022 -harjoitus 16.-18.9. Santahamina, Helsinki

PikkuNASTA-harjoitukset ovat Naisten Valmiusliiton järjestämiä, naisille kohdennettuja harjoituksia. Useimmat kursseista ovat perustason kursseja, joille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Osallistuminen ei edellytä minkään järjestön jäsenyyttä.

PikkuNASTA Pihlajanmarja 2022 valmiusharjoitus järjestetään 16.-18.9. Harjoituksen käytännön toteutuksesta vastaa Naisten Valmiusliiton Helsingin seudun alueneuvottelukunta ja harjoituksen johtajana toimii Kristiina Slotte. Koronavirustilanne otetaan huomioon harjoituksen järjestelyissä.

• Antaa osallistujille arjen turvallisuusvalmiuksia sekä varautumistaitoja.
  • Harjoituttaa naisia toimimaan johto-, organisointi-, huolto- ja kouluttajatehtävissä.

Kurssit ja ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen harjoitukseen alkaa 25.7.2022. Yllä olevaan kurssilistaan lisätään linkit ilmoittautumissivulle hieman ennen ilmoittautumisen alkamista.

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua harjoituksen kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä. Ilmoittautumisen yhteydessä saatetaan pyytää ilmoittamaan tarvittavien varusteiden koot, joten tutustuthan etukäteen kokotaulukoihin. Puolustusvoimien vaatteiden kokotaulukko 2018 10 25 Kokotaulukko (avuksi oman koon määrittämiseen)

Lähiopetuksena toteutettavien kurssien osallistumismaksu  on 30 euroa ja se sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Tilastotietokysely ja palaute

Tilastotietokyselyn pääset täyttämään TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi. (linkki tulossa)

Palautetta harjoituksesta pääset antamaan TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi. (linkki tulossa)