NASTA-harjoitukset

PikkuNASTA Aava 2021 -harjoitus 22.-24.10. Upinniemi, Kirkkonummi

PikkuNASTA-harjoitukset ovat naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Useimmat kursseista ovat perustason kursseja, joille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta, ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Osallistuminen ei edellytä minkään järjestön jäsenyyttä.

PikkuNASTA Aava 2021 valmiusharjoitus järjestetään 22.-24.10. Harjoituksen käytännön toteutuksesta vastaa Naisten Valmiusliiton Uudenmaan alueneuvottelukunta. Harjoituksen johtajana toimii Pälvi Myyry.

Koronavirustilanne otetaan huomioon harjoituksen järjestelyissä

Harjoitukseen osallistumisen edellytyksenä on terveysturvallisuusohjeiden noudattamiseen sitoutuminen.
LUE TÄSTÄ koronaturvallisuusohje kurssilaisille

Käytännössä koronatilanne saatetaan huomioida esimerkiksi seuraavasti:

• Majoittuminen on teltoissa kasarmimajoituksen sijaan
  • Kursseille otetaan normaalia vähemmän osallistujia.
  • Sisätiloissa ei järjestetä yhteisluentoja tai muita vastaavia tilaisuuksia.
  • Kurssien kohtaamiset vältetään porrastamalla toimintoja.
  • Sisätiloissa käytetään kasvomaskeja.
  • Harjoituksen kurssit voidaan toteuttaa soveltaen lähi- ja/tai etäopetuksena.

Kurssit

• Henkinen tuki
  • Kurssivääpelikurssi
  • Turvallisesti vesillä
  • Utemat och terrängfärdigheter

Koronatilanteen johdosta kurssien toteuttamiseen saattaa tulla muutoksia.

Ilmoittautuminen harjoitukseen alkaa 2.8. kello 9.

Vasta rekisteröitymisen jälkeen on mahdollista ilmoittautua harjoituksen kurssille. Ilmoittautua voi vain yhdelle kurssille. Omilla tunnuksilla ei voi ilmoittaa muita osallistujia.

Jokainen ilmoittautuja saa vahvistuksen, että ilmoittautuminen on tullut perille, mutta tämä ei tarkoita, että ilmoittautuja on vielä hyväksytty kurssille. Ilmoittautuja saa sähköpostiin erillisen viestin, mikäli on tullut hyväksytyksi. Suuresta ilmoittautumismäärästä johtuen viesti hyväksymisestä, tai siitä että on jonossa, voi saapua viiveellä. Ilmoittautumisen yhteydessä saatetaan pyytää ilmoittamaan tarvittavien varusteiden koot, joten tutustuthan etukäteen kokotaulukoihin. Puolustusvoimien vaatteiden kokotaulukko 2018 10 25 Kokotaulukko (avuksi oman koon määrittämiseen)

Lähiopetuksena toteutettavien kurssien osallistumismaksu  on 60 euroa ja se sisältää:

Harjoitukseen ilmoittautuneille lähetetään postitse noin kuukautta ennen harjoitusta harjoituskirje, jossa kerrotaan tarkemmin mm. jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta.

Kyytipörssi

Kyytipörssiä ei koronatilanteen johdosta perusteta.

Tilastotietokysely ja palaute

Tilastotietokyselyn pääset täyttämään TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi. (linkki tulossa)

Palautetta harjoituksesta pääset antamaan TÄSTÄ LINKISTÄ. Kysely on suojattu salasanalla, jonka saat omalta kurssinjohtajaltasi. (linkki tulossa)