JohdaNASTA II Ilimatar 2024

Tällä kurssilla suoritetaan maastokatselmus ja viimeistellään harjoituksen aikataulut ja kurssiohjelmat.

Kurssi
10.8.–11.8.2024
08:00–16:00
Rissala, Siilinjärvi

JohdaNASTA II -kurssi kuuluu Naisten Valmiusliiton johtamiskoulutusta antavien kurssien sarjaan.

Kurssin tavoite

Kurssi valmentaa organisaatio toteuttamaan ja johtamaan NASTA-harjoitus yhteisten käytäntöjen ja tavoitteiden mukaisesti.

Kurssin jälkeen osallistuja muistaa johtamisen perusteita sekä johtamiseen ja viestintään liittyvät haasteet. Kurssilainen on motivoitunut kehittymään johtajana. Osallistuja ymmärtää, miten toteuttaa ja johtaa NASTA-harjoituksessa vastuullaan olevat tehtävät sekä muistaa oman johtajuuden merkityksen. Kurssilainen soveltaa oppimistaan tulevassa harjoituksessa.

Kurssilla käydään läpi NASTA-harjoituksen suunnittelua ja toteutusta sekä valmennetaan harjoituksen toimijoita johtotehtäviin. Kurssi sisältää RESJ1 -kurssin teoriaa, täydentäen JohdaNASTA I -kurssilla opittua. Lisäksi tutustutaan toimintaympäristöön ja viimeistellään harjoitusta.

Kurssille ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen avautuu 08/2024.

MPK hallinnoi Naisten Valmiusliiton kursseja

Maanpuolustuskoulutusyhdistys eli MPK hallinnoi Naisten Valmiusliiton kursseja. MPK esimerkiksi ottaa vastaan ilmoittautumiset ja lähettää kursseista laskut osallistumisen jälkeen.

Kurssit avataankin MPK:n koulutuskalenteriin, jonka kautta niille voi ilmoittautua. Ilmoittautumista varten täytyy ensin luoda oma MPK-käyttäjätunnus.