Kiva kun tulit Naisten Valmiusliiton sivuille!

Olemme kevään aikana uudistaneet verkkosivujamme. Tavoitteenamme on ollut parantaa käyttäjäkokemusta, päivittää sisältöä ja tuoda esiin uusia ominaisuuksia.

Uudistetulla sivustolla toiminta on keskiössä ja sivustolle onkin luotu hakutoiminnon sisältävä tapahtumakalenteri, josta löytyy kaikki liiton järjestämät kurssit, koulutukset ja muut tapahtumat. Koulutukset -osiosta löytyy liiton kurssivalikoima, eli kaikkien Naisten Valmiusliiton koulutusohjelmasta löytyvien kurssien kuvaukset. Näiden uudistusten avulla toivomme, että sopivan koulutuksen löytyminen helpottuu.

Kehittämistyö jatkuu syksyllä ja sen edetessä tullaan julkaisemaan lisää sisältöjä. Teemme parhaamme tarjotaksemme entistäkin informatiivisemman ja käyttäjäystävällisemmän sivuston.

Ensimmäiset osat uudesta sivustosta julkaistaan torstaina 13.6.2024. Siihen asti sivustolla on käyttökatko. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Yhteyden liittoon saa: toimisto(at)naistenvalmiusliitto.fi